Een traject op maat


1

Intakegesprek

We starten altijd met een intakegesprek. Samen verkennen we de specifieke behoeften van uw organisatie en het team. Waar liggen de pijnpunten? We bespreken visie, ambities en uitdagingen.
Voor ons is het belangrijk om op dezelfde golflengte te zitten. Een gedeelde overtuiging is de basis voor een succesvolle samenwerking.

Enkele voorbeelden van concrete vragen:

  • Zit je salesteam vast in oude / vastgeroeste patronen of salesgewoontes?
  • Stagneren, dalen of stijgen de cijfers niet voldoende?
  • Heeft je team nood aan een nieuwe drive om de resultaten te boosten?
  • Welke cruciale strategische groei-initiatieven blijven liggen doordat u te veel tijd steekt in het operationeel ondersteunen van uw salesteam?
  • Welke methoden gebruikt u momenteel om structureel inzicht te krijgen in hoe uw salesteam hun dagelijkse gesprekken voert, zodat u gerichte en effectieve verbeterpunten kunt aanreiken?
  • Hoe zorgt u ervoor dat opgedane kennis uit trainingen en opleidingen duurzaam omgezet worden in effectieve, dagelijkse gewoontes?
  • Hoe zorgt u ervoor dat nieuwe salesmedewerkers, naast de productkennis, ook snel de juiste gespreksvaardigheden en het nodige zelfvertrouwen ontwikkelen om direct optimaal resultaat te boeken?
  • Hoe ga je om met een team die ander gedrag vertoont, een andere mindset heeft?
  • Hoe voelt iemand zich binnen het team?
  • Op welke manier zorgt u ervoor dat de mindset en het gedrag van elk individu in het team de collectieve cultuur van klantgerichtheid en groei blijvend ondersteunen?

2

Bespreken aanpak

We gaan van start met het bespreken van de aanpak. De aanpak hangt af van jullie noden, besproken behoeften en gewenste doelen. Dit kan variëren van inspirerende groepssessies en workshops, (zoals een reis doorheen het klantengesprek) tot intensieve één-op-één coachingstrajecten.
De focus ligt op het direct toepassen en implementeren van inzichten on the job. Van oude gewoontes naar nieuwe gewoontes die impact hebben zowel op de resultaten als op de klantenrelatie en loyaliteit.


3

Doorlopende evaluatie

We zijn dynamisch en flexibel: Gedurende het hele traject is er constante opvolging. We sturen bij waar nodig en zorgen ervoor dat de gekozen aanpak steeds optimaal blijft aansluiten bij de evoluerende behoeften van het team en de organisatie. Zo garanderen we blijvende impact en duurzame resultaten.


We bouwen samen aan de weg en de manier naar het resultaat.



Klaar voor meer
inzicht en impact?

Contacteer mij


© 2025 Schakel Sterk - BTW BE 1028 652 039 - algemene voorwaarden - privacy policy - sitemap Quoted: Websites met méér